Taigi, sėdėjau aš sau kartu su savo žavingu puodeliu arbatos ir lyg iš giedro dangaus su trenksmu įsibrovė tokia idėja į mano galvelę.

Jau keletą metų duomiuosi savęs tobulinimo filosofija. Tokiais dalykais kaip – law of attraction, prosperity mind, power of mind, meditation,how to achieve your personal goals and how to live your legend.

(Iš karto atsiprašau jeigu dažnokai šiame blog’e susidursite su anglų/lietuvių kalbos mišiniu. Nuoširdžiai, man nėra nieko gražiau ir mieliau už taisyklingą lietuvių kalbą, tačiau kartaisaš susiduriu su tokiomis savokomis, kurių tikras “jausmas” ir energija gali būti išreikšta ta o ne kita kalba. Tad tikiuosi dėl to nekils nesusipratimų.)

Šiuo metu aš esu tvirtai pasiryžusi pradėti ilgą ir sunkią kelionę savęs tobulinimo link. Ir tikrai norėčiau tuo pasidalinti su jumis! Šio blog’o tikslas ir misija yra pasidalinti naudingais informacijos šaltiniais su tais, kurie domisi panašiais dalykais.

Jeigu jums artimas Paullo Coelho, Bob Proctor, Napoleon Hill, Antoine de Saint-Exupery požiūris į pasaulį; Jeigu jūs esat nenurimstantys nuotykių ir iššūkių ieškotojai – aš tikrai noriu sužinoti jūsų svajones, kas jus įkvėpia ir suteikia jėgų. O gal tu tik pavargai nuo kasdieninio gyvenimo? Ir gal mes galim tau parodyti kaip padarytį jį šiek tiek malonesnį? Jeigu užėjai čia, netylėk🙂 Leisk man tave pažinti!

Vienas, du trys! kelionė prasideda!